LESTABEL
 
Departement Conservatorium
-- HOGESCHOOL GENT --
2de jaar Bachelor in de specialisatie klassieke muziek
- afstudeerrichting: Uitvoerende muziek
Klassieke Muziek
[Academiejaar 2008 - 2009]
Nr.
Opleidingsonderdeel
Sem.
DT 2J
A
B
C
D
E
1
Instrument- of zang -solopraktijk B III
1
1
 
12.0
258.0
270
9
2
Instrument- of zang -solopraktijk B IV
2
2
 
12.0
258.0
270
9
3
Musiceerpraktijk B III: één opleidingsonderdeel te volgen volgens discipline
 
2
     
90
3
  - Begeleidingsparkijk B III
1
   
6.0
78.0
90
3
  - Muziektheatrale vorming en projecten B I
1
   
24.0
48.0
90
3
  - Keuzemodule musiceerpraktijk historische instrumenten BIII
1
   
12.0
24.0
90
3
  - Grote ensembles B III
1
   
24.0
48.0
90
3
4
Musiceerpraktijk B IV: één opleidingsonderdeel te volgen volgens discipline
 
2
     
90
3
  - Begeleidingspraktijk B IV
2
   
6.0
78.0
90
3
  - Muziektheatrale vorming en projecten BII
2
   
24.0
48.0
90
3
  - Grote ensembles B IV
2
   
24.0
48.0
90
3
  - Keuzemodule musiceerpraktijk historische instrumenten BIV
2
   
12.0
24.0
90
3
5
Kleine ensembles B III
1
1
 
12.0
60.0
90
3
6
Kleine ensembles B IV
2
2
 
12.0
60.0
90
3
7
Inleiding improvisatie B I
1
1
 
12.0
66.0
90
3
8
Solfège, gehoorvorming en algemene muziekleer & koor B III
1
1
12.0
60.0
 
90
3
9
Solfège, gehoorvorming en algemene muziekleer & koor B IV
2
1
12.0
60.0
 
90
3
10
Harmonie B II
1
1
6.0
18.0
48.0
90
3
11
Contrapunt B II
2
2
6.0
18.0
48.0
90
3
12
Muziekgeschiedenis, kritiek & partituuranalyse B I, één module te kiezen
 
1
24.0
24.0
84.0
180
6
  - Muziekgeschiedenis & partituuranalyse B I: module renaissance - barok
1
 
24.0
24.0
84.0
180
6
  - Muziekgeschiedenis & partituuranalyse B I: module 1ste helft XX° eeuw
1
 
24.0
24.0
84.0
180
6
13
Filosofie B I
1
1
24.0
 
24.0
90
3
14
Onderzoeksmethodiek U.M. klassiek BII
2
2
12.0
12.0
48.0
90
3
15
Opleidingsonderdeel te kiezen voor 3 studiepunten
 
2
     
90
3
 
Code studiejaar: MBMUZU - 02 - 02 versie : 07
         
1800
60
DT = deeltijds studeren mogelijk, 1 = eerste deel, 2 = tweede deel, etc
 
[PDF-versie]