LESTABEL
 
Departement Gezondheidszorg Vesalius
-- HOGESCHOOL GENT --
3de jaar professionele Bachelor in de verpleegkunde (brug)
- afstudeerrichting: geriatrische verpleegkunde
tweejarig brugprogramma op basis van +2 jr beroepservaring
[Academiejaar 2006 - 2007]
(geldig vanaf het academiejaar 2006 - 2007)
Nr.
Opleidingsonderdeel
Sem.
DT 2J
A
B
C
D
E
1
Informatica, onderzoek en statistiek
1
1
18.0
   
125
5
2
Verpleegkundige theorieën en concepten
1
1
9.0
   
75
3
3
Gezondheidseconomie
1
1
9.0
   
75
3
4
Biochemie, farmacologie, genetica
1
1
12.0
   
100
4
5
Geriatrische ziekteleer
2
2
21.0
   
200
8
6
Geriatrische methodiek
2
2
24.0
   
275
11
7
Geriatrische verpleegkunde
2
2
9.0
   
100
4
8
Ethiek
1
1
9.0
   
100
4
9
Wetgeving
2
2
6.0
   
75
3
10
Maatschappelijke gezondheidszorg
1
1
12.0
   
125
5
11
Toegepaste psychologie
1
1
6.0
   
75
3
12
Eindwerk
2
2
 
6.0
160.0
175
7
13
Microbiologie, virologie, parasitologie
1
1
12.0
   
100
4
14
Anatomie en fysiologie
1
1
21.0
   
275
11
15
Biologie en biofysica
2
1
9.0
   
100
4
16
Recht en wetgeving
1
1
9.0
   
100
4
17
Filosofie - sociologie
1
1
12.0
   
100
4
18
Algemene verpleegkunde
2
2
25.0
   
350
14
19
Keuze i.f.v. evc/evk en van afstudeerrichting
 
2
     
375
15
  - Klinisch onderwijs
2
 
6.0
 
369.0
375
15
  - Casuïstiek
2
 
21.0
 
100.0
375
15
20
Sociale vaardigheden
2
2
9.0
   
100
4
21
Basisverpleegkunde
J
1
80.0
 
15.0
200
8
22
Initiatie Onderzoek en Vakliteratuur
J
1
 
16.0
15.0
75
3
23
Inleiding tot de Specialiteiten in de Verpleegkunde
2
1
40.0
   
100
4
24
Anatomie en Fysiologie
J
1
60.0
   
150
6
25
Biomedische Wetenschappen
1
1
25.0
   
75
3
26
Biofysische Wetenschappen
J
1
40.0
   
100
4
27
Deontologie en Recht
J
2
25.0
5.0
8.0
75
3
28
Menswetenschappen
J
2
51.0
 
8.0
150
6
29
Verpleegkundige Vaardigheden
J
2
 
50.0
10.0
125
5
30
Ondersteunende Vaardigheden
J
2
 
45.0
 
125
5
31
Stage 1
J
2
 
10.0
338.0
390
13
 
Code studiejaar: GCVPKG - 02 - 03 versie : 01
         
4565
180
DT = deeltijds studeren mogelijk, 1 = eerste deel, 2 = tweede deel, etc
 
[PDF-versie]