INTERNATIONAAL ONDERNEMEN
 
Wordt gegeven in 3de jaar professionele Bachelor in het bedrijfsmanagement - afstudeerrichting: KMO-management
Hoorcollege [A] 12.5
Werkcollege [B] 12.5
Begel. zelfst./extern werk [C] 0.0
Totale studietijd [D] 75
Studiepunten [E] 3
Niveau inleidend
Onderwijstaal Nederlands
Titularis Nog niet bepaald
Referentie RCBMGK03A00004
 
Trefwoorden
Internationaal ondernemen

Doelstellingen


Leerinhoud
  • Je moet in staat zijn om op internationaal niveau producten / diensten te commercialiseren.
    Een belangrijk deelaspect hierbij is dat je vertrouwd moet zijn met de verschillende beïnvloedende omgevingsfactoren in vreemde markten, de culturele dimensie (definities van culturele concepten) speelt hierbij een heel belangrijke rol.Daarnaast moet je ook in voldoende mate vertrouwd worden met de verschillende marketingmix componenten, dit telkens op niveau van een internationale context, om zo tot de opbouw van een internationaal marketingplan te kunnen komen.
  • Cultuur en ethiek.


Begincompetenties


Eindcompetenties


Leermaterialen
Handboek en/of syllabus

Studiekosten
Handboek en/of syllabus tegen gangbare kostprijs

Studiebegeleiding


Onderwijsvormen


Evaluatievorm


OP-leden